အခ်စ္...နင္ကိုငါ...ခ်စ္တာငါရင္ေတြတအားပူတယ္ဟာ စိုးရိမ္စိတ္မ်ားေနတာလား...နင့္အခ်စ္ေတြကမေအးျမတာလား ငါမစဥ္းစားတက္ဘူးဟာ...ငါခုခံစားေနရတာက..နင့္ခ်စ္ျခင္းရဲ့ေပါ့ျပတ္ျပတ္ခံစားမဳွေတြလား နင့္ကို...ေပ်ာ္ရွြင္လြတ္လပ္စြာေနေစခ်င္တယ္...ငါလည္းမခံစားနိုင္ဘူးျဖစ္ေနတယ္ ခုခိ်န္မွာငါ့ကိုဘာလိုခ်င္လဲေမးခဲ့ရင္...နင့္ရဲ့ေအးျမတဲ့ခ်စ္ျခင္းေလးတစ္ခု ငါ့ကို...ေပးသနားပါလို့ေျပာမိမွာပါ...ပူေလာင္မွဳေတြနဲ့ေ၀းခ်င္ပါတယ္ဟာ ငါဆိုတဲ့မိန္ကေလးဘ၀က...သိတက္စကတည္းကပူပင္မွဳေတြနဲ့ရွင္သန္ခဲ့ရတာပါ ပူေလာင္မွဳေတြေ၀းပါရေစေနာ္...

Thursday, March 7, 2013

♥♥ေမာင္ ♥ က်မ♥♥


ေတြ ့ဆံုးျခင္းက
သူငယ္ခ်င္းပါ
ဒါေပမယ့္
ေမာင္က ေမွာင္ေနတဲ့
က်မဘ၀ရဲ့
အလင္းတန္းေလး တစ္ခုျဖစ္လာခဲ့တယ္
 

**********************
 

က်မအတြက္
နားလည္ရခက္တဲ့
စားလံုးေတြလည္း ေမာင္ မဆိုတက္လို ့
က်မအတြက္ က်မအေပၚ
သိမ္ငယ္ေစတဲ့ စကားေတြ
မေျပာတက္တဲ့ ေမာင္
 

*************************
 

ေမာင္နဲ ့ ဆံုးနိုင္ခြင့္က
က်မ အတြက္ ရိုးရွင္းပါ့လား
တေန ့ေန ့ ကို
ေစာင့္စားရင္း
မတူညီ တဲ့ အသိုင္း၀န္းႏွစ္ခု
ေမာင္ မမွဳ ့ေပမဲ့
က်မ စိုးရြံမိတယ္ ေမာင္
 

************************
 

ကန္လြယ္တဲ့ အခ်ိန္ေတြက
ေမာင္ နဲ ့က်မ ေတြ ့ဆံုဖို ့အတြက္
ေစာင့္စားရခက္လွပါျပီ
ေမာင္ရယ္...........

No comments:

Post a Comment